Sunday 26 October 2014

Tambah tenaga dengan ESP Shaklee.

Assalamua'laikum.

Entry saya yang sebelum ni ada cerita tentang kelebihan dan kebaikan ESP Shaklee. Kalau nak diikutkan ESP Shaklee ni memang ada macam-macam kelebihan. Tetapi entry kali ni saya cuma nak cerita tentang ESP Shaklee boleh memberi tenaga tambahan untuk kita.

Bagaimana protein bertindak untuk memberi tenaga? Dengan ESP Shaklee, kelebihannya yang rendah GI (Glycemic Index), ESP Shaklee membantu menguraikan gula dalam badan secara perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan.

Di bawah ini adalah testimoni dari pengguna ESP Shaklee yang telah bersetuju bahawa ESP Shaklee ini sangat membantu sebagai vitamin yang menambah tenaga.





























Jika anda membeli produk Shaklee dari saya, anda akan dapat konsultasi secara percuma dari saya tanpa had.

Berminat untuk mencuba produk Shaklee di atas, boleh hubungi saya.

Penghantaran secara percuma di kawasan Teluk Pulai, Sungai Udang, Telok Gadong dan kawasan sekitarnya.

Nisha
Pengedar Shaklee Klang.
012-5425600
Shaklee Independent Distributor ID 912861


No comments:

Post a Comment