Monday 6 October 2014

Pengedar Shaklee Terbaik di Klang / Sungai Udang / Telok Pulai / Telok Gadong

Assalamua'laikum. Saya adalah pengedar sah Shaklee. Untuk anda yang berada di kawasan Klang dan Shah Alam, saya sedia menghantar produk Shaklee anda tanpa kos penghantaran.

Dengan senang hati, saya pengedar Shaklee Klang anda sedia menghantar produk Shaklee terus ke rumah atau pejabat atau dimana sahaja yang anda suka. Terutamanya di kawasan Teluk Pulai, Telok Gadong, Sungai Udang, Kampung Delek, Jalan Yadi, dan kawasan disekitarnya.

Call atau WhatssApp je, insyaAllah saya sebagai pengedar Shaklee Klang sedia menghantar produk Shaklee yang anda mahu.

Kini anda tak perlu risau order online yang lambat sampai atau ditipu oleh peniaga online. Anda juga boleh jimat duit pos dan tak perlu bersusah payah untuk transfer duit online atau perlu ke bank untuk bank in duit. Saya sebagai pengedar Shaklee Klang sedia untuk menghantar produk Shaklee anda.

InsyaAllah servis yang diberikan adalah yang terbaik. Konsultasi yang diberikan tanpa had dan dijamin puas hati.

Hubungilah saya pengedar Shaklee Klang anda dengan segera.



Nama                   : Nisha
FB                        : Simple_healthy_life
Call/WhatssApp  : 012-5425600


Kawasan penghantaran terus ke rumah:

Klang (Sungai Udang,Telok Pulai,Telok Gadong,Kampung Delek), Shah Alam, Kampung Jawa, Padang Jawa, Taman Botani, Bukit Tinggi, Taman Seri Andalas, Putrajaya, Telok Panglima Garang.




Shaklee Independent Distributor ID 912861

No comments:

Post a Comment