Thursday 30 July 2015

Amansara Steak House di Bandar Botanik, Klang.


Sebenarnya dah lama dah kami makan di Amansara Steak House Taman Botanik ni. Rasanya awal tahun hari tu. Hahahahahahahaha.......tapi baru nak share dalam blog.

Restoran ni adalah restoran makanan barat yang lokasi nya agak strategik di Taman Botanik, Klang; di deretan kedai yang dikelilingi dengan kawasan perumahan yang padat. Memandangkan kiri dan kanan restoran ni hanyalah kedai-kedai yang beroperasi pada waktu siang, jadi agak mudah lah untuk mencari tempat letak kereta.









Ini adalah sign board restoran ni. Gambar tak berapa terang sebab ambil dalam keadaan yang kelam kabut.

Gambar dari pandangan depan dan luar restoran Amansara Steak House.


Kami cuma order 3 menu sahaja. Sebab tak yakin akan habis kalau order makanan banyak-banyak.


Yang ini pastinya lamb chop kepunyaan suami saya. Jangan risau, saya pasti akan mintak sikit....

Yang ini combo fajitas kepunyaan saya. Campuran daging ayam dan daging lembu. Saya order ni sebab ini antara makanan yang mengenyangkan dan boleh share ramai-ramai. 

Haaa.....yang ini pastinya kepunyaan anak-anak dara saya. Diorang ni akalu pergi restoran makanan barat, ini aje lah yang di order. Layan kan je sebab kalau order yang lain-lain, tak habis makan jadi membazir nanti.



Kesimpulannya, makanan nya boleh tahan sedap. Sekali-sekala datang untuk tukar-tukar selera boleh lah. Kalau selalu, "bengkok"lah orang yang nak membayarnya nanti.
Huhuhuhuhuhu...................


Ok. Nanti saya share lagi kedai makan yang lain pula ye.....





No comments:

Post a Comment