Thursday 2 July 2015

Kurus dengan cara yang mudah dan sihat tanpa perlu risau.


Assalamua'laikum. Dah lama sebenarnya saya nak share cara saya kurus dengan Shaklee ni. Cara yang mudah dan senang. Dan alhamdulillah saya tak ada mengalami masalah yo-yo.... Iaitu berat badan naik semula setelah berhenti atau ngelat/culas makan supplement Shaklee ni.

Asalnya saya ambil produk-produk ni untuk tambah tenaga dan bantu banyakkan susu badan saya. Waktu tu memang baru lepas bersalin anak yang ketiga. Tapi lama kelamaan saya perasan yang baju dan seluar saya dah mula longgar. Mula-mula ingatkan baju dan seluar tu dah mengembang. Hahahahaha........ Bila kawan-kawan office mula tegur, mulalah saya rasa berada di awang-awangan. Ye lah kan. Lepas bersalin anak yang pertama, badan mula mengembang macam di pam-pam. Tiba-tiba sekarang ni ada orang puji saya dah kurus. Seronok tau....

Saya mengamalkan pengambilan :

1) Energizing soy protein (ESP)
    Membantu membakar lemak dan membina otot. Itu yang bila saya timbang berat badan tak ada perubahan tetapi seluar dan baju jadi longgar. Ini kerana lemak-lemak dah hilang dan bertukar menjadi otot. Dalam masa yang sama, protin membantu membanyakkan susu badan juga. Jadi, bila kita kerap menyusukan anak, kalori pun berkurang.

2) Lecithin.
    Lecithin ni yang berfungsi membakar lemak-lemak degil dalan badan ni. Dan yang best nya, ia juga membantu melancarkan susu ibu....

Sebenarnya, ada lagi beberapa supplement lain yang saya amalkan. Tetapi untuk kurus, 2 supplement di atas ni yang sangat membantu. Walaupun lepas saya susut berat badan, saya selalu skip makan supplement ni, berat badan saya tetap maintain tau.

Untuk yang tidak menyusukan anak, 4 supplement yang dicadangkan untuk diamalkan untuk dapat hasil yang optimum.


Set kurus yang mudah dan sihat.


























Yang disarankan ialah :

1) Herb-lax -
    Untuk detox dan bersihkan usus.

2) Alfalfa -
    Buang toksin dalam badan.

3) Lecithin -
    Bakar lemak dan buang secara sihat.

4) Cinch shake -
    Protin tinggi tanpa leucine dan kalori, mempercepatkan pembakaran lemak dan membantu dalam membentuk otot yang lebih cantik.



NOTA KAKI : ESP dan Cinch Shake adalah berbeza hasilnya. Cinch Shake ni minuman yang kaya protin, mengandungi leucine dan tanpa kalori. Memang mudah capai target untuk kuruskan badan. Manakala ESP pula akan dicadangkan kepada ibu yang mengandung dan menyusu kerana ianya mengandungi protin tetapi mempunyai kalori untuk menampung keperluan badan ibu-ibu berkenaan. Tetapi ibu-ibu ni tetap boleh kurus kerana bila mnyusukan anak, kalori kita akan terbakar dan sekaligus akan memudahkan proses nak dapatkan berat badan ideal.



Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? 

Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee? 

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya. 


Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 


Nisha 012-5425600 

SID : 912861



No comments:

Post a Comment