Friday 3 July 2015

Testimoni untuk kurus dengan sihat dan mudah bersama Shaklee.


Assalamua'laikum. Post yang sebelum ni saya dah bercerita tentang bagaimana saya boleh kurus dengan mudah dan sihat, kali ni saya nak tunjuk contoh-contoh kawan-kawan lain yang juga boleh kurus dengan Shaklee.




Waktu berpuasa adalah waktu yang mudah untuk kurangkan berat badan atau mengurangkan inci/ ukur lilit badan. Amalkan lecithin, alfalfa dan herblax setiap hari untuk hasil yang optimum.




 Konsisten dalam mengamalkan lecithin, herblax dan cinch shake, akan mendapat hasil yang berkesan. Yang pasti tidak akan ada kesan yo-yo pada berat badan anda.





Herblax, lecithin dan cinch shake memang memberi impak yang optimum.




Untuk mengetahui bagaimana pula cara saya, boleh baca post Kurus dengan mudah dan sihat bersama Shaklee.



Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas?

Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha 
012-5425600 
SID : 912861


No comments:

Post a Comment