Wednesday 22 October 2014

Shaklee HQ di Bangunan Pinnacle, Sunway

Assalamua'laikum. Tentu ramai yang dah tahu HQ Shaklee telah berpindah dari Empire Office Subang ke bangunan Pinnacle Sunway. Tujuan pindah ni adalah untuk beri lebih keselesaan dan kesenangan kepada pengedar-pengedar Shaklee membeli barang.

Ini adalah gambar HQ Shaklee di bangunan Pinnacle Sunway. 

Untuk ke sini, saya lebih senang bagi direction untuk ke Sunway Pyramid Shopping Centre. Masuk ikut pintu gerbang tu. Lepas tu terus je. Jangan ke kanan pula. Itu menghala ke Sunway Pyramid. Bangunan pertama sebelah kanan ialah Sunway Pyramid Shopping Mall, diikuti dengan bangunan Tower Pyramid Hotel. Terus lagi dan akan nampak Sunway Resorts and Hotel. Atas sikit lagi akan nampak sebelah kanan bangunan Pinnacle Sunway dan di sebelah kiri adalah tempat letak parking berbayar.

Ini adalah pandangan dari foyer bangunan Pinnacle Sunway. Bangunan yang tinggi tu ialah Tower Pyramid Hotel.


Ini ialah tempat letak parking berbayar yang berhadapan dengan bangunan Pinnacle Sunway.

Untuk parking kereta, boleh pilih samada nak parking di luar yang berhadapan bangunan atas basement bangunan Pinnacle Sunway. Harga parking lebih kurang je. Untuk naik ke atas, perlu tunjuk kan kad pengenalan dan register di kaunter lobi bangunan. Mereka akan serahkan kad untuk kita melepasi check-in security dan boleh naik lif.

Ini pintu masuk untuk pengedar Shaklee membuat urusan. Bertentangan dengan ini ialah pejabat Shaklee. 

Dari gambar ni kita boleh lihat betapa luas nya tempat menunggu dan banyak kaunter. Jadi sekarang tak perlu tunggu lama untuk sampai turn membeli.


Ini adalah ruang sebelah. Kawasan ini disediakan untuk menunggu terutamanya bagi sesiapa yang membawa keluarga terutamanya anak2 kecil.

Lihat.....luas kan?

Juga disediakan tempat permainan bagi kanak2 yang menunggu ibu atau bapanya sedang membuat pembelian. 

Memang jauh betul beza keselesaan di bangunan baru ni. Penambahbaik kan ini memang betul2 memberi manfaat buat kami terutamanya ketika waktu closing. Sebab waktu ni memang ramai pengedar2 Shaklee akan serbu pada waktu yang sama.





Berminat untuk mencuba produk Shaklee? Dapat kan konsultasi secara percuma tanpa had dari saya. Di alu- alu kan untuk menelifon atau boleh juga wassup saya.


Nisha
Call/wassup: 012-5425600
FB page : Simple_ healthy_life
Shaklee ID : 912861








No comments:

Post a Comment