Wednesday 29 October 2014

7 manfaat Collagen Shaklee dari 7 ramuan utama.

Collagen Shaklee adalah makanan tambahan yang mengandungi 4,000 mg collagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis collagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Dengan berat molekular (berat molekular collagen disukat dalam dalton) yang rendah iaitu sekitar 1000 dalton, collagen Shaklee amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan.



7 ramuan utama collagen Shaklee yang bergabung untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan membantu menyokong kecantikan dari dalam ke luar. Ramuan nya ialah :

1) Collagen dari sisik ikan merah.
     Sisik ikan merah ialah sumber collagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar        penyerapan yang tinggi berbanding dengan collagen haiwan lain.

2) Ekstrak biji Camellia Japonica.
    Biji nya yang terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3) Ekstrak Pfaffia.
    Juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia Japoniza, membantu formasi collagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4) Elastin dari collagen ikan.
    Elastin memelihara kulit menjadi lebih gleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Collagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan collagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5) Vitamin C dan vitamin B.
    Vitamin C menggalakkan penghasilan collagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperluakn untuk penghasilan collagen di dalam sel.

6) Ekstrak kekerang.
    Glucosamine ekstrak kekerang dalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidak selesaan mata.

7) Lactobacillus acidophilus.
    Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat dan mampu meningkatkan penyerapan collagen.



Dengan 7 ramuan di atas, collagen Shaklee telah terbukti memberikan banyak kesan positif bukan sahaja pada kulit tetapi telah memberikan :

1) Hasil kuku yang lebih cantik.
2) Rambut yang lebih lebat.
3) Membantu menguatkan tulang.
4) Membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
5) Membantu mengekalkan keanjalan otot mata kerana kornea mata perlu collagen.
6) Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya yang membekalkan nutrisi kepada otak memerlukan             collagen untuk menyokong nya.
7) Dan yang penting, kulit lebih anjal, cantik, lembap, kesan parut pudar, etc.....




Saya jamin, jika anda membeli collagen Shaklee memang ia sangat berbaloi dengan wang anda. Khasiatnya sangat banyak dan telah terbukti ramai yang telah merasai hasilnya.


Jika anda membeli produk Shaklee dari saya, anda akan dapat konsultasi secara percuma dari saya tanpa had.

Berminat untuk mencuba produk Shaklee di atas, boleh hubungi saya.

Penghantaran secara percuma di kawasan Teluk Pulai, Sungai Udang, Telok Gadong dan kawasan sekitarnya.


Nisha
Pengedar Shaklee Klang.
012-5425600
Shaklee Independent Distributor ID 912861

4 comments:

  1. Waahhh.. banyak betul manfaat kolagen shaklee. Yang penting, kolagen ni memang lain daripada yang lain

    ReplyDelete
  2. Ramai dah rasa kelebihan kolagen ni. Best sgt.

    ReplyDelete
  3. saya pun suka collagen haluss je masuk dalam air terus larut..best!

    ReplyDelete
  4. produk shaklee dah berjaya menggegar pasaran malaysia...tahniah.

    ReplyDelete