Thursday 26 March 2015

Ubat tahan mengantuk yang tak ada steroid dan tiada kesan sampingan.

Setiap hari kita ada bermacam-macam target yang perlu disiapkan. Tetapi ada masanya kita akan hilang fokus dan akhirnya target tak dapat nak disiapkan. Kalau kerja-kerja di pejabat tu, kita akan cuba juga bawa balik rumah untuk disiapkan. 

Tetapi bila sampai je rumah, kita ada target lain yang perlu disiapkan. Cuit sana, cuit sini, masa pun dah sampai tengah malam. Golek-golek dengan anak atas katil nak bagi dia tidur, menguap 2-3 kali, kita pun tertidur sama. Kerja pejabat ntah kemana, kerja rumah pun terbengkalai. Saya percaya situasi ni banyak berlaku dikalangan kita. 

Ataupun situasi yang kedua, untuk pelajar-pelajar yang sedang pulun menyiapkan assignment last minute dan dalam masa yang sama sedang buat preparation untuk exams. Bila dah letih dan penat, hilang fokus, semua kerja tak menjadi akhirnya.

Untuk kedua-dua cerita di atas, apa kata saya sarankan untuk ambil Cinch energy tea mix Shaklee. Kehebatan cinch energy tea mix Shaklee ni, bukan takat menghilangkan mengantuk dan memberi fokus, malah boleh kurus jugak. Sebab ia bantu tingkatkan metabolisme badan. Nahhhh.....bagus tak fungsi dia. Kerja-kerja semuanya siap, kita pun boleh jadi lebih kurus dan cantik.




Ubat Tahan Mengantuk Tanpa Dadah: Cergas Sokmo! from iReach HD on Vimeo.






















Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 

























Nisha
012-5425600
SID : 912861


No comments:

Post a Comment