Tuesday, 17 March 2015

Tambah tenaga untuk ibu yang aktif. Hamil pun boleh puasa penuh



Ibu-ibu memang tak boleh nak lari dari masalah mudah letih. Tak sampai petang pun lagi tapi tenaga dah nyawa-nyawa ikan. Kalau ultraman tu, dah boleh nampak lampu kat badan dia menyala-nyala tau. Hahahahha..........

Lebih parah lagi kalau ibu yang mengandung di bulan puasa. Dengan nak masak untuk juarah berbuka dan bersahur. Dengan kalut menguruskan anak-anak sekolah. Siapkan keperluan dan urusan rumah.  Itu belum masuk cerita stress di pejabat lagi. Huhuhuhu......

Tapi dengan Shaklee effect, izin Allah S.W.T. , Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee sangat membantu untuk memberi tenaga tambahan. Memang sangat rasa beza nya tenaga yang muncul.  Memang tanpa henti buat kerja rumah sampai lah lewat malam. Lepas tu boleh bangun jam 5 pagi untuk siapkan sahur. Ini memang dirasai saya sendiri semasa mengandungkan anak ke 3. 

Yang pasti saya tak syok sendiri pun. Jom tengok video Shaklee effect Puan Haridah. Dia pun bersetuju dengan apa yang saya cerita di atas.



Nah saya tepek kan juga testimoni 3 orang ibu- ibu yang sentiasa busy dan telah berpuashati Energizing soy protein (ESP) Shaklee memang sangat membantu dalam kehidupan seharian. 

Testimoni ESP Shaklee bantu memberi tenaga tambahan.
Testimoni ESP Shaklee bantu memberi tenaga tambahan.


Berminat untuk membeli Energizing soy protein (ESP) Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 






Nisha
Wassup/telegram : 012-5425600
SID : 912861