Tuesday 24 March 2015

7 tahun merana kerana produk yang salah, kini kulit lebih cantik, lembut, bersih, sihat dan pori-pori mengecil.

Kulit muka yang cantik memang menjadi idaman semua orang tak kira usia. Tetapi tidak semua orang dapat memiliki kulit yang cantik. Tetapi adakah anda tahu, dengan mengamalkan pengambilan diet dan supplement yang betul, tidak mustahil kulit idaman akan menjadi kenyataan. 

Mengikut pengalaman saya sendiri, pengalaman mendapat kulit yang cantik dan sihat tidak lagi mustahil. Sebelum ni bermacam-macam produk telah saya cuba. Tetapi pori-pori di bahagian hidung saya tetap begitu juga. Black heads dan white heads tetap bermaharajalela. Setelah mengamalkan energizing soy protein (ESP) dan collagen powder Shaklee, pori-pori memang mengecil dan black heads/white heads "malu-malu" nak muncul serta mudah diuruskan.

Bercerita tentang kulit muka yang cantik dan sihat ni, saya kongsikan juga pengalaman cik adik di bawah ni bagaimana dia berjaya mendapat kulit yang sihat dan cantik setelah 7 tahun dia mencuba pelbagai produk yang lain tetapi tidak berhasil. Kini dengan Shaklee effect, alhamdulillah dengan izin Allah semuanya tidak lagi mustail.



Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.


Untuk mendapat kulit idaman, ada 4 supplements Shaklee yang utama:

1) Energizing soy protein.
 



2) GLA complex.



















3)  Sustained released vita C plus.



4) Vitamin E complex with grapeseed extract.




Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 

























Nisha
012-5425600
SID : 912861



No comments:

Post a Comment