Monday 30 March 2015

Ubat sakit sendi - Rahsia isteri lebih aktif dan lincah.

Biasalah bila ibu-ibu dan ister-isteri ni mengeluh sakit-sakit sendi terutama dijari jemari yang comel itu dan kadang-kadang dilutut. Setiap hari macam-macam pergerakan yang harus dilakukan untuk menyiapkan kerja-kerja di rumah. Itu belum lagi termasuk kerja-kerja menaip yang perlu dilakukan di pejabat. Itu yang tiba-tiba jari ditangan rasa kebas dan sakit dibahagian sendi. Ataupun lagi satu yang selalu dialami oleh ibu-ibu ni ialah sakit lutut.

Bila diserang dengan sakit sendi ni, memang kita akan jadi stress dan jadi tak larat nak menyiapkan semua kerja-kerja harian. Prestasi kerja turun dengan mendadak. Kerja di pejabat tak siap, balik rumah pulak tengok rumah macam kapal karam. Suami pun jadi malas dan bosan asyik nak kena lebih buat kerja rumah.

Jangan RISAU....Setiap masalah insyaAllah ada penyelesaiannya. Cuba tengok video kakak di bawah ni. Alhamdulillah, Shaklee efect telah membantu. Yang pasti ianya drug free.



Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja from iReach HD on Vimeo.


Set ni memang set sendi yang disyorkan oleh Shaklee. Dengan pengambilan ketiga-tiga produk ni, insyaAllah ianya akan memberi kesan yang sangat berbaloi.

















Berminat dengan produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 

























Nisha
012-5425600
SID : 912861

No comments:

Post a Comment