Friday 27 March 2015

Sakit senggugut yang macam nak patah pinggang boleh hilang begitu saja.

Senggugut ni memang sangat sakit. Ada yang sakit sangat sehingga kan pengsan kerana dek menahan sakit tu. Kalau tak berguling-guling pun, nak berdiri pun tak larat. Rasa menggeletar lutut. Nak berjalan pun tak boleh nak angkat kaki tinggi-tinggi. Siapa yang pernah rasa sakit senggugut ni je lah yang tahu macamana rasanya. Kalau yang tak pernah tu, boleh cuba bayangkan rasa sakit nak bersalin tu tapi 1/10 dari rasa contraction nak bersalin tu. Hahahahah.....okeh ini pendapat saya berdasarkan apa yang saya pernah rasa.

Semasa tengah sakit senggugut ni, semua benda pun boleh jadi tak betul kat depan mata. Sebab tu, seeloknya waktu kecemasan begini kita ambil sick leave je dan berehat di rumah. Tapi tak semua boss boleh memahami situasi begini. Ye lah kan, setiap bulan ambil sick leave, boss pun dah pandang serong. Jadi kita haruslah cari jalan supaya boss pun tak adalah asyik nak sindir-sindir je kat pejabat, betul tak?

Okehhh, tak payah panjang lebar. kita tengok je sharing dari kawan kita di bawah ni bagaimana dia mengatasi sakit senggugut ni. Alhamdulillah dengan izin Allah sekali lagi Shaklee effect telah membantu.




Masalah Senggugut Teruk Nak Patah Pinggang! Mak Aih, Nasib Dah OK from iReach HD on Vimeo.



Dengan mengambil 2 vitamins di bawah ni, alhamdulillah sakit senggugut dapat diatasi dengan tanpa ubat tahan sakit.





















Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 

























Nisha
012-5425600
SID : 912861


No comments:

Post a Comment