Sunday 29 March 2015

Bisnes Shaklee lubuk buat duit yang mudah.

Saya mula terjebak dengan Shaklee ni sewaktu saya start makan supplement Shaklee untuk tambah tenaga. Waktu tu Ida Ifaz asyik post kat facebook yang dia dah tak letih lagi selepas amalkan set Shaklee untuk tambah tenaga. Bila Ida Ifaz bagitau yang mudahnya bisnes Shaklee secara online ni, saya pun cuba lah. Rupanya memang mudah je nak bisnes Shaklee ni.

Untuk bisnes Shaklee ni tak perlu keluar modal besar. Untuk daftar sebagai ahli pulak tak perlu nak kena keluarkan ribu-ribu RM. Cuma bayar RM65 dan anda sudah menjadi ahli serta layak untuk berniaga. Cuma perlu beli produk yang orang nak beli jek. Maksudnya, ambil order dulu baru beli. Untuk 2-3 bulan pertama jangan beli banyak-banyak buat stocks. Bila kita dah nampak rentak sales kita laku untuk produk mana, barulah simpan 1-2 botol produk tersebut. Dari duit untung hasil jualan pada bulan 2-3 tu, baru kita mulakan untuk buat stocks.

Untuk balajar tentang bisnes Shaklee ni jugak tak semestinya perlu keluar rumah atau terpaksa korbankan waktu malam saya untuk ke kelas setiap minggu. Group yang saya join ni ada sediakan group WhatsApp dan group Facebook yang akan guide dan bantu saya bagaimana nak bisnes Shaklee yang betul. Cuma sekali-sekala je saya perlu join kelas yang Shaklee sediakan atau upline sediakan. Itupun kalau saya free. Tapi banyak perkara yang saya belajar secara online je sambil baring-baring di rumah. Hahahaha......



Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.

Dah ramai yang berjaya bisnes Shaklee ni. Dan semuanya yang saya kenal buat macam yang saya ceritakan di atas. Sebab tu sekarang ni saya duplicate je cara mereka yang dah berjaya.

Nak mencuba bisnes Shaklee macam saya? Tak kisah lah awak kat mana pun. Tetap boleh berjaya macam mereka ni jugak tau. Tak payah nak fikir bisnes strategi yang lain.


Berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 


























Nisha
012-5425600
SID : 912861


No comments:

Post a Comment