Wednesday 25 March 2015

Bagaimana untuk menjadi ibu hamil yang kuat dan cergas macam superwoman.

Siapa kata ibu hamil kena lembik-lembik dan bermalas-malasan di rumah? Sinonim nya kita selalu dengar ibu hamil asyik kepenatan je. Mana taknya, ade baby yang perlu dikendong di dalam perut. Kalau tak mengandung tapi anak asyik mintak dokong je pun lama-lama tak larat kan? Inikan pula kalau tengah mengandung, 24/7 kena "kendong" baby di dalam perut.

Ibu mengandung ni, semakin hari berat badan akan bertambah. Bila berat badan bertambah, kita akan lebih mudah rasa penat. Itu belom kita tengok ibu-ibu yang mengandung tu bibir pecah-pecah, tangan terkupas-kupas & kulit muka pun kusam sampai orang lain tengok simpati jek...

Cuba tengok video bawah ni. Rilek je ibu hamil ni panjat candi borobodur tatkala hamil 7-bulan. Kalau panjat candi borobodur pun boleh, ibu-ibu yang selalu lesu dengan tugas harian pun jangan lah risau. Kerana anda telah jumpa dengan supplement yang boleh membantu anda mengatasi masalah letih tu. Selepas ni, boleh lah kita menyiapkan kerja harian dengan mudah, tak ada lesu-lesu dan cergas mengalahkan orang yang tak hamil pun. Boss kita pun mesti seronok sebab kita boleh siapkan kerja dan tak perlu nak ambil MC je kan...Siapa lah yang tak nak, hamil tapi cergas macam muda-mudi kan???




Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur! Fuyooo! from iReach HD on Vimeo.


Mengikut pengalaman ibu di atas ni, beliau telah mengamalkan pengambilan vitamin B-complex dan OsteMatrix. Kedua-dua vitamin memang vitamin "wajib" bagi ibu-ibu mengandung.






















Anda akan dapat konsultasi yang tiptop dari saya dengan menjadi customer saya. Saya akan pastikan produk yang disarankan adalah yang terbaik mengikut kondisi dan situasi anda.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.



























Nisha
012-5425600
SID : 912861



No comments:

Post a Comment