Friday 30 September 2016

Set kurus Shaklee harga mampu milik.

Assalamua'laikum....

Tak dinafikan untuk kurus memang "menyakitkan". Hehehe...... Ini cerita dari pengalaman sendiri tau. Nak kena jaga makan, ada sedikit exercise dan yang paling penting kena ambil supplement yang betul. Tetapi, mendapatkan berat badan yang ideal dan sihat sangat lah dituntut. Terutamanya kalau berat badan yang berlebihan tu dah menjadi penyebab kepada masalah kesihatan.

Dalam bab pengambilan supplement yang betul ni, biasanya harga juga memainkan peranan. Betul tak ? Hehehe......

Kat bawah ni adalah testimoni pengambilan set kurus harga mampu milik. Tak perlu ambil yang mahal-mahal. Ambil set ni + jaga makan, insyaAllah dapat hasil yang best. Dengan syarat amalkan secara konsisten.

Set kurus harga mampu milik.

Mcmna lecithin berfungsi.
Lecithin huraikan lemak kepada molekul2 yg lebih kecil.Lecithin sangat membantu membasmi lemak-lemak "baru" yang ada dalam badan.Maknanya ia bertindak serat merta menyingkirkan lemak-lemak yang kita makan pada waktu itu. 

Macamana alfalfa berfungsi.
Membantu melawaskan proses pembuangan air. Bertindak sebagai anti alahan dan anti oksidan , alfalfa akan memerangkap bakteria jahat untuk dibawa keluar dari badan. Dalam masa yang sama, lemak2 yang telah terhurai menjadi molekul2 kecil, dengan mudah akan dibawa keluar dari badan melalui proses perkumuhan.

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:
- Sungai Udang Klang,
- Telok Gadong,
- Kampung Delek,
- Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha
Call/Whatsapp : 012-5425600
Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment