Thursday 22 September 2016

Jerawat dan jeragat semuanya hilang sebab Shaklee.

Assalamua'laikum...

Hari ni saya nak cerita pasal kulit cantik je... Sangat seronok tau kalau kulit kita cantik dan sihat. Rasa lebih yakin dan bersemangat bangun pagi setiap hari. Betul tak ? Hehehehe...

Nak dapat kulit yang cantik dan sihat macam dalam gambar kat bawah ni, saya cadangkan ambil lah supplement Shaklee.

Gabungan ketiga-tiga supplement ni akan membantu memperbaharui sel kulit yang baru, anti-oksidan yang tinggi menghalang jerawat dari terus keluar dan bertindak sebagai penggalak untuk kolagen kulit kita.

Kalau nak tahu kenapa pilih energizing soy protein, vitamin C dan vitamin E dari Shaklee, dan macam mana setiap satu supplement Shaklee ni berfungsi, whatssap saya. Saya akan cerita dengan panjang lebar.


Kulit cantik dengan Shaklee.


Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:
- Sungai Udang Klang,
- Telok Gadong,
- Kampung Delek,
- Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha
Call/Whatsapp : 012-5425600
Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment