Sunday, 25 September 2016

Yang penting kena sabar, insyaAllah tumit kaki tak merekah lagi.

Assalamua'laikum....

Masalah tumit kaki merekah atau pecah, saya rasa adalah masalah yang biasa terutamanya dikalangan kaum wanita. Lagi teruk kalau rupa tumit merekah ni boleh nampak dari jauh, lebih-lebih kalau dicelah-celah rekahan kulit tu, ada daki-daki kotoran hitam. Eeeuuuwww... hahahaha.... Malu nak pakai sandal apatah lagi kalau nak pakai high heels. phewww...

Kadang-kadang letak lotion atau minyak baby pun tak dapat nak hilangkan masalah ni. Mungkin cuma dapat mengurangkan je. 


Kulit sihat dan cantik.


Daripada cerita kat atas ni, masalah tumit kaki merekah ni, boleh juga dikaitkan dengan masalah kulit secara keseluruhan. Yelah kan, lepas je ambil supplement yang boleh membantu merawat sel-sel dalam badan dan supplement yang boleh menjadi penggalak kepada pembentukan kolagen dalam badan, terus je kulit muka dia bersih tanpa jerawat halus dan kulit menjadi lembut. 

Nak tahu apa supplement yang sesuai? Cara makan yang akan menyerap nutrisi supplement semaksimum mungkin? Hubungi saya. InsyaAllah akan diterangkan dengan lebih lanjut.

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:
- Sungai Udang Klang,
- Telok Gadong,
- Kampung Delek,
- Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha
Call/Whatsapp : 012-5425600
Shaklee ID : 912861