Thursday 22 September 2016

Produk Shaklee boleh buat orang lupa usia sebenar mereka...

Assalamua'laikum...

Saya rasa kalau saya tanya setiap orang, siapa yang yakin food intake dia setiap hari adalah sangat sihat, saya rasa lah majoriti mesti akan jawab 50-50. Zaman sekarang serba moden dan canggih ni, terlalu banyak processed food yang mudah dan senang nak dapat.

Saya ambil contoh diri saya lah ye. Walaupun hampir setiap hari saya sediakan sendiri makanan di rumah, tapi bahan-bahan yang digunakan ada yang dari makanan dalam tin, makanan yang dijerukkan atau preserved food. 

Itu belum lagi datang waktu malas saya, kami sekeluarga akan makan kat kedai je. Dah tentu kami tak nampak bahan-bahan yang digunakan bersih atau tidak, sumber makanan tu yang fresh atau minyak yang digunakan utk memasak tu tak pernah ganti ke.

So inilah antara penyumbang toksin dalam badan makin bermaharajalela. Lepas tu mula lah cerita berat badan makin naik walau jaga makan dan exercise, badan makin sembab dan kulit kusam berjerawat.

Waktu ni lah pentingnya pilih supplement yang tepat untuk nyah kan segala toksin yang bermaharajalela tu. Macam adik manis dalam gambar kat bawah ni. Mengambil supplement yang tinggi anti-oksidan boleh meng nyah kan (apa bahasa saya ni 😂😂😂) segala "kotoran" degil dalam badan. Selepas tu, ambil sekali supplement yang boleh repair sel-sel mati dan rosak. Baru lah nampak awet muda. Bukan setakat kulit je cantik, badan pun jadi lebih sihat sebab imun sistem badan pun akan meningkat.


Kulit cantik dengan Shaklee.


Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:
- Sungai Udang Klang,
- Telok Gadong,
- Kampung Delek,
- Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha
Call/Whatsapp : 012-5425600
Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment