Thursday 22 September 2016

Kulit licin bebas jerawat dan bersih dari parut hitam.

Assalamua'laikum.

Untuk kulit yang berjerawat, supplement Shaklee yang bagus ialah alfalfa, vitamin C dan vitamin E.

Penting nya dengan mengambil ketiga-tiga supplement ni serentak kerana ia bukan sahaja akan menghilangkan jerawat tetapi ia juga akan bertindak untuk mencantikkan kulit dan jadi lebih sihat.

Bagaimana ketiga-tiga supplement ni berfungsi? Meh whatssap saya. Nanti saya explain. Saya akan guide cara makan yang betul untuk mendapatkan hasil yang maksimum.


Kulit cantik dengan Shaklee.

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:
- Sungai Udang Klang,
- Telok Gadong,
- Kampung Delek,
- Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha
Call/Whatsapp : 012-5425600

Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment