Monday 19 January 2015

Vivix Shaklee yang terbaik untuk mengurangkan sakit sendi dan merawat luka melarat.

Vivix Shaklee kembali dengan promosi hebat bulan Januari 2015 ni. Saya pasti ramai pengguna tegar Vivix Shaklee akan borong banyak-banyak bulan ni. Dengan harga promosi pada bulan ni, boleh jimat antara rm20 - rm50. Banyak tu kan. Dengan khasiat nya yang banyak, ramai yang pasti sanggup berbelanja lebih demi Vivix Shaklee.
Antara yang saya pasti akan memborong Vivix Shaklee, ialah yang sedang mengalami sakit-sakit sendi. Khasiat yang terdapat dalam Muscadine Grape dan Purple Carrot di katakan sangat membantu dalam mengurangkan dan insyaAllah merawat sakit-sakit sendi. Sakit sendi di sini antaranya yang disebabkan arthritis atau sakit sendi lutut bagi orang-orang yang dah berumur atau boleh juga orang-orang muda yang banyak melakukan pergerakan dalam aktiviti harian dia.
















Tak ketinggalan juga orang-orang yang sedang mengalami masalah diabetes yang teruk. Dan yang paling merisaukan kalau mereka-mereka ni sedang mengalami luka juga. Kalau tak dirawat dengan betul, akan menjadi melarat. InsyaAllah kalau amalkan pengambilan Vivix Shaklee dengan konsisten, diabetes akan terkawal dan luka tu akan sembuh dengan segera. 

Mengikut pengalaman ibu mertua saya sendiri yang ada diabetes, setelah botol Vivix Shaklee yang ke 3, alhamdulillah luka di ibu jari kaki yang melarat tu sembuh dalam 80%. Sebelum ni luka nya  agak dalam sampai nampak tulang. Tapi alhamdulillah habis botol ke 3 (lebih kurang 2 bulan 1/2), daging telah tumbuh menutupi luka dan luka pun dah kering. Dalam masa yang sama, setiap hari emak saya ni pergi ke klinik untuk cuci luka. 

Ramai lagi yang saya jumpa beritahu masalah diabetes dia makin terkawal dan sakit sendi terutama yang selalu sakit lutut tu dah hilang.

Jadi jangan lepaskan untik mencuba Vivix Shaklee dengan harga promo pada bulan January 2015 ni. InsyaAllah...

Berminat untuk dapatkan Vivix Shaklee atau mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya:

Nisha
912861 (ID Shaklee)
012-5425600 (Call, WhatsAp, Telegram)
FB: Simple_healthy_life

No comments:

Post a Comment