Thursday, 15 January 2015

Alfalfa Shaklee -- 5 manfaat untuk ibu-ibu hebat.

Sempena promosi bulan January 2015 ni, saya nak cerita tentang Alfalfa Shaklee. Antara supplement yang banyak beri manfaat buat kaum ibu yang hebat. Alfalfa Shaklee merupakan pil berwarna hijau bentuk bulat dan ada efek rasa mint.

Semenjak saya mengamalkan pengambilan Alfalfa Shaklee ni, allergy saya ataupun ekzema nampak banyak berkurang. Senang cakap dah kurang lah tergaruk-garuk. Hidung kurang kekerapan kena tenyeh-tenyeh sebab gatal. Kelemumur dah tak ada dan jerawat di muka pun dah tak muncul.

Kelebihan Alfalfa Shaklee yang kedua, EBM (Expressed breast milk) masih lagi konsisten walaupun anak dah nak masuk  umur setahun bulan depan. Alhamdulillah.

Kelebihan Alfalfa Shaklee yang ketiga, setiap hari saya lawas buang air besar. Kalau tak, 2-3 hari sekali baru buang air besar. Tak best kan.....

Kelebihan Alfalfa Shaklee yang keempat, keputihan dan semakin berkurang dan terkawal. Ini kerana khasiat Alfalfa sebagai anti oksidan dapat membantu untuk mengawal pembiakan fungus ataupun kulat. Saya percaya ramai ibu-ibu di luar sana mengalami masalah keputihan ni. Sila lah rawat dan cegah sebelum melarat.

Kelebihan Alfalfa Shaklee yang kelima, boleh memberi kesan efek yang awesome dan superb dalam mengawal berat badan. Yang ni paling saya suka. Hahahaha.....

Ada juga ketika saya asyik bersin je dan ada tanda2 nak selsema, saya akan cepat-cepat makan Alfalfa Shaklee, Sustained release vit C Shaklee dan OmegaGuard Shaklee. InsyaAllah, tak jadi demam selsema tu nak singgah ke saya.

Jadi jangan lepaskan untik mencuba Alfalfa Shaklee dengan harga promo pada bulan January 2015 ni. InsyaAllah...

Berminat untuk dapatkan Alfalfa Shaklee atau mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya:

Nisha
912861 (ID Shaklee)
012-5425600 (Call, WhatsAp, Telegram)
FB: Simple_healthy_life