Sunday 25 January 2015

Merawat sakit kepala, batuk dan selsema secara natural dan organik.

Assalamua'laikum. Kali ni saya nak cerita bagaimana kami 4 beranak mengawal dan menghilangkan sakit kepala atau demam disebabkan selsema dan batuk. Apa yang kami selalu buat ialah dengan menambah dos omega guard, sustained release vita C dan ostematrix. Ini adalah untuk saya dan suami. Untuk anak dara saya yang berumur 4 tahun dan 8 tahun pula, mereka akan ambil omega guard dan vita C chew.




Biasanya dos yang kami ambil adalah separuh dari yang disarankan. Bagi pendapat saya ini adalah supplement. Jadi tak apa lah ambil sikit2 tapi konsisten. Dalam masa yang sama kami pun tak ada apa2 masalah kesihatan. 

Tetapi, bila kami diserang sakit kepala, badan rasa sengal2 nak demam, batuk dan selsema, saya akan pastikan kami tidak skip makan supplement2 ni mengikut dos yang betul dan waktu yang konsisten.

InsyaAllah, sakit kepala dan badan yang rasa lenguh2 sendi tu akan hilang bila bangun dari tidur. Mana kala batuk dan selsema tu akan hilang dalam masa 2-3 hari. 



Macamana ia nya berfungsi? 

Sustained release vita C (dewasa) = meningkatkan imun sistem badan melawan penyakit.

Vita C chew (kanak-kanak) = meningkatkan imun sistem badan melawan penyakit.

Omega Guard (dewasa dan kanak2) = membantu mengurangkan rasa sakit dan bengkak dan juga     membantu meningkatkan imun sistem badan.

OsteMatrix (dewasa) = membantu memberi kan rasa rileks dan tenang. Juga membantu " melonggarkan" urat2 yang tegang.



Keberkesanan supplement ni telah dirasai oleh saya dan keluarga saya. Sebab tu saya sangat2 mencadangkan kepada sesiapa yang ada masalah sakit kepala, lenguh2 sendi, demam, batuk dan selsema, jom cuba produk Shaklee yang saya sarankan di atas. InsyaAllah jauh lebih bagus dari ambil ubat tahan sakit kerana produk2 di atas ni adalah natural dan organik.




Berminat untuk membeli produk di atas? Atau berminatp untuk membeli mana2 produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 




Nisha
Wassup/telegram : 012-5425600
SID : 912861








No comments:

Post a Comment