Wednesday 21 January 2015

Kelas asas jutawan Shaklee bersama PM Cery.

Sebenarnya training ni dah lama lepas. Saya join 7hb Januari hari tu. Tapi baru berkesempatan untuk cerita dalam blog ni. Lokasi training ni di training centre milik PM (Presidential Master) Cery sendiri.

Faizworld training center
D-12-3 Block D,
Paragon Point 2,seksyen 9
43650 Bandar Baru Bangi.

Senang je nak cari tempat ni. Guna Waze. Taip Paragon Point. Terus sampai. Tapi Faizworld training centre di bangunan belakang mengadap Business Central. Seronok nya di kawasan ni ialah banyak kedai makan. hahahaha.....itu yang saya perhatikan dulu. Ye lah kalau tak sempat makan, tak da lah berlapar sepanjang training.

Bilik training agak luas dan selesa. Yang pasti, disediakan juga bilik untuk kanak-kanak. Maksudnya kita boleh bawa anak-anak sekali. Jadi tak perlu risau nak cari babysitter sepanjang kita attend training disini.




Best ada disediakan skrin kat belakang juga. Jadi tak da lah terkebil-kebil mata nak tengok slide kat depan tu. 



Gambar-gambar Master Shaklee di bawah PM Cery. 

Training hari ni sebenarnya untuk bagi tips bagaimana nak ikut jejak langkah PM Cery untuk jadi jutawan muslimah. Rahsia-rahsia amalan dia selama ni sehinggalah dia sekarang. Seorang jutawan. 



Trofi dan medal yang diletakkan di dalam almari. Ini menunjukkan kejayaan-kejayaan yang telah dicapai di dalam Shaklee.



Ini yang saya dapat bila menghadiri training di Faizworld training center. Pen, buku nota dan 1 sachet collagen Shaklee...

Di belakang bilik juga disediakan air, biskut dan sampel-sampel vitamin Shaklee yang kita boleh makan dan minum sesuka hati sepanjang training. Hahaha....

Kesimpulannya memang tempat nya selesa dan input dari training ni memang memberi saya idea dan jalan keluar.

Last sekali, nah amik saya belanja gambar saya selfie dengan PM Cery. Abaikan muka saya yang bulat tu. Issykk... awat lah muka PM Cery kecik dan comel nih. Nampak saya pulak yang lebih berumur. haisshhh....


















Berminat untuk dapatkan mana-mana produk Shaklee?  Boleh hubungi saya:

Nisha
912861 (ID Shaklee)
012-5425600 (Call, WhatsAp, Telegram)
FB: Simple_healthy_life

No comments:

Post a Comment