Wednesday 17 December 2014

Pengedar Shaklee dan COD Shaklee di Klang.

Assalamua'laikum dan salam sejahtera.

Saya adalah pengedar Shaklee di Klang yang sah. Kawasan COD saya ialah di Teluk Pulai, Sungai Udang, Telok Gadong, Kampung Delek, Jalan Yadi, Sungai Bertik, dan kawasan disekelilingnya. Untuk kawasan yang jauh sedikit dari yang saya sebutkan di atas ni,  boleh juga diaturkan penghantarannya (insyaAllah, kalau anda beli banyak). 



Biasanya untuk penghantaran di kawasan Klang, saya akan hantar produk Shaklee anda selepas pukul 8.30 malam (kalau hari berkerja) dan kalau hujung minggu boleh mengikut hari yang saya dan anda selesa.

Jangan risau tentang pembayaran. Dah namanya COD (cash on delivery) kan....pembayaran boleh dibuat sewaktu penghantaran produk Shaklee ke tangan anda.

Jika anda membeli produk Shaklee dari saya, anda akan dapat konsultasi secara percuma dari saya tanpa had. Konsultasi adalah "tiptop". 

Untuk yang berada di luar jangkauan saya, jangan risau kerana saya boleh pos kan produk Shaklee anda pada bila2 masa sahaja. (errrr...tak ada lah bila2 masa, ikut courier service tu kerja atau tak lah kan).

Berminat untuk mencuba produk Shaklee, sila hubungi saya.


Nisha
Pengedar Shaklee Klang. 012-5425600
Shaklee Independent Distributor ID 912861

No comments:

Post a Comment