Friday 26 February 2016

Tips khas untuk yang nak travel dan berjalan-jalan tapi takut penat/letih sampai melepek.

Assalamua'laikum,

Tajuk entry kali ni memang agak teruja. Takut nak pergi berjalan-jalan dan bercuti bersama keluarga sebab takut letih dan penat bila balik rumah? Takut badan melepek sampai kena jumpa doktor ambil MC keesokan hari nya? Dah lah sebelum tu dah ambil cuti berhari-hari nak pergi jalan-jalan. Hari yang sepatutnya masuk opis semula dapat MC pulak. Macam mana tu? Berbaloi ke pergi bercuti konon-konon nya nak pergi merehatkan fikiran dan otak. Huhuhuuhhuuuuu.........

Biasanya masalah kat atas ni berlaku kepada ibu dan ayah yang masih mempunyai anak-anak kecil. Lagi haru biru kalau ada anak-anak yang masih belum bersekolah. Berderet-deret 2-3 orang anak kecil. Ye lah kan, diorang ni masih belum boleh urus kan diri sendiri. Belum lagi kalau 2-3 orang ni serentak 'tantrum'. Huarhuarhuar.....Itu yang tiba-tiba rasa menyesal buat plan nak pergi bercuti ni ha....

Tapi apa kata kalau mulai sekarang ni, sebelum plan nak pergi bercuti tu, plan sekali supplement yang wajib dibawa sepanjang bercuti. InsyaAllah bukan setakat mampu mengurangkan rasa letih, malah mampu mengurangkan risiko rasa nak demam atau sakit kepala.


Vitamin B-Complex ni akan membantu menukarkan gula dalam badan sebagai tenaga bagi badan kita bergerak aktif. Ia juga membantu untuk mengawal rasa stress.



Memberikan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan tenaga yang konsisten.


Membantu meningkatkan imun sistem badan untuk melawan penyakit. Vitamin C dengan pelepasan berperingkat membantu dalam menyalurkan vitamin C secara berterusan.



Dirumus khas dengan 28 vitamin-vitamin penting dan mineral perlu untuk kesihatan optimum dan tenaga.


Lepas ni balik dari bercuti je tak adalah lagi rasa stress dengan baju-baju bertimbun yang perlu dibasuh, bukan setakat baju kotor masa pergi bercuti tu je tapi baju kotor yang memang dah bertimbun sebelum pergi bercuti lagi. Dan dengan riang nya kita boleh tengok anak-anak menyiapkan barang-barang keperluan untuk mereka ke sekolah esok nya.

Tak percaya? Jangan ragu-ragu untuk tengok video kat bawah ni. Perkongsian dari seorang ibu yang masih mempunyai anak kecil bersekolah tetapi asyik gi berjalan sokmo.....









Perlu diingatkan, testimoni produk di atas adalah perkongsian dari pengalaman dan cadangan dari pengguna Shaklee. Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan. 

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas?

Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee? Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha.
Call/Whatsapp : 012-5425600
Ig : qhairunisha
Shaklee ID : 912861



No comments:

Post a Comment