Friday 26 February 2016

Shaklee berjaya membantu mengurangkan masalah resdung/sinus.

Assalamua'laikum,

Resdung dan sinus ni adalah sakit yang sama. Setiap orang mempunyai simtom yang berlainan. Alahan setiap orang juga berbeza. Apa yang penting, kita perlu kenal pasti apakah alahan-alahan yang perlu kita elak kan. Sesiapa ada masalah resdung atau sinus ni, perlu sentiasa berhati-hati supaya tak melanggar pantang larang supaya alahan tak berlaku.

Setiap orang pasti akan berusaha mencari jalan penyelesaian terutamanya apabila masalah resdung atau sinus ni telah menganggu aktiviti seharian.

Antara supplement Shaklee yang sangat digalakkan ambil ialah Alfalfa Shaklee, Nutriferon Shaklee, Vivix Shaklee, B-Complex Shaklee dan Sustained release vita C Shaklee.. Untuk menunjukkan yang Shaklee telah banyak membantu menyelesaikan masalah resdung atau sinus ni, di bawah ni saya sertakan testimoni pengguna Shaklee yang telah berjaya.


Antara supplement Shaklee yang dicadangkan untuk resdung atau sinus ialah Alfalfa Shaklee, Nutriferon Shaklee, Vivix Shaklee, B-Complex Shaklee dan Sustained release vita C Shaklee.



Hidung tersumbat dan bersin setiap pagi dah tiada lagi. Amalkan secara konsisten Nutriferon, Sustained release vita C dan Alfalfa dari Shaklee.


Konsisten dengan VitaLea Shaklee, alfalfa Shaklee, sustained release vita C Shaklee, B-COmplex Shaklee, Energizing Soy Protein Shaklee dan Ostemtrix Shaklee telah memberikan hasil yang lumayan. 


Apa yang penting Alfalfa Shaklee tak boleh tinggal. Bukan setakat hilang alahan akibat makan seafood, tapi masalah keputihan pun hilang. Sebab tu kami distributor Shaklee memang sangat suka dengan Alfalfa Shaklee. Banyak kelebihan kalau mengamalkan Alfalfa Shaklee ni.



Perlu diingatkan, testimoni produk di atas adalah perkongsian dari pengalaman dan cadangan dari pengguna Shaklee. Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan. 

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas?

Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee? Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha.
Call/Whatsapp : 012-5425600
Ig : qhairunisha
Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment