Monday, 14 March 2016

Parut chicken pox boleh jadi parut kekal? Tipu je tu.....

Assalamua'laikum....

Sekarang ni ramai pulak dengar nya orang dah tua dapat chicken pox. Dan kebanyak kan yang kena waktu dah tua ni lambat pulak nak baik. Lepas tu melepek je kat rumah. Kalau budak-budak yang kena, tak ada pulak nak melepek je. Aktif nya macam tu gak. Cumanya, bila rasa miang gatal tu lah budak-budak ni akan merengek sikit.

Bila cerita parut chicken pox ni pulak, kalau kena kat budak-budak kecik memang insyaAllah akan hilang bila semakin meningkat dewasa. Tapi bila kena kat orang tua ni,  hurrmmmmm ...... kebanyak kan nya akan nampak kesa parut nya. Lebih kesian lagi kalau banyak kesan parut tu ada kat kawasan muka.

Tapi siapa kata parut ni tak boleh hilang. Kena dengan cara dan makanan tambahan yang betul, insyaAllah boleh hilang. Yang penting usaha dengan konsisten.

Cuba dengar apa kata pengguna Shaklee tegar kat dalam video bawah ni. Tanpa ragu-ragu dia memang sangat syor kan untuk ambil supplement Shaklee untuk hilang kan parut kesan dari chicken pox.









1) Vita-E Complex Shaklee. 



2) Energizing Soy Protein Shaklee.




3) Sustained Release Vita-C Shaklee.




4) B-Complex Shaklee.




5) GLA Complex Shaklee.





Perlu diingatkan, testimoni produk di atas adalah perkongsian dari pengalaman dan cadangan dari pengguna Shaklee. Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan. 

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas?

Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee? Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha.
Call/Whatsapp : 012-5425600
Ig : qhairunisha
Shaklee ID : 912861