Tuesday, 15 March 2016

Jalan Straits View, Taman Tasek, Johor Bahru.


Dah lama gambar2 ni sebenarnya. Gambar2 ni diambil masa kami ke Johor Bahru tahun lepas. Hehehehe...........Baru berkesempatan nak letak dalam blog.

Selepas makan malam, memandangkan tak da apa nak dibuat, kami pun jalan-jalan lah sekitar bandar Johor Bahru. Tengah dok pusing-pusing tu, ternampak lah orang ramai duk berkumpul kat sini. 


Kakak nya dah mengantuk tu. Tapi adik lagi 2 orang tu excited tengok air pancut berlampu-lampu tu.



Gambar berlatar belakangkan sebuah kondominium mewah.



Memang tak ada apa yang boleh dibuat pun kat sini. Cuma duduk sambil tengok anak2 berlari-lari. Tapi yang kecik kenit tu nak kena ikut selalu. Sambil berlari-lari dia akan berhenti untuk celup kan tangan kat dalam air tu. 



Tempat untuk orang ambil gambar kenangan berlatar belakangkan air pancut.



Air pancut sambil lampu2 bertukar warna.



Maafkanlah photographer yang kalut ambil gambar sambil mata curi2 tengok si kecik kenit. Hehehehe.......



Cantik jugak lampu2 ni kan....



Dah tukar jadi warna biru pulak.



Warna hijau pulak.....



Tak tahu nak tulis apa dah.....



Pun tak tahu nak tulis apa jugak....



Ini replika kat sebelah nya. Saya pun tak pasti apa benda ni. Ada jugak tanya orang2 yang ada kat situ. Diorang pun tak pasti. Huhuhuhuhu......



Ok....malam tu kami pulang ke hotel dengan perut kenyang dan hati senang. Anak2 pulak diorang keletihan berlari-lari dan sampai hotel terus tidur.


Bye................