Friday 19 September 2014

Testimoni MealShakes Shaklee

Saya adalah Pengedar sah Shaklee Klang. Kawasan COD saya di Teluk Pulai, Telok Gadong, Jalan Yadi, Sungai Udang dan Kampung Delek.

Post saya sebelum ni saya ada cerita hasil positif anak ke 2 saya yang minum MealShakes Shaklee selama hampir 2 tahun. Anak saya sangat suka minum Meal shakes Shaklee.Hasilnya, anak saya lebih sihat dan aktif.

Sila baca di http://simple-healthy-life.blogspot.com/2014/05/testimoni-kebaikkan-meal-shakes-shaklee.html

Post saya kali ini nak cerita pula pengalaman ibu-ibu yang lain yang dah memberi MealShakes Shaklee pada anak-anak mereka dan ada juga pengalaman mereka sendiri untuk menambah berat badan.

MealShakes Shaklee memang best.







Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya di 012-5425600.

Saya adalah pengedar sah Shaklee.
Penghantaran secara percuma di sekitar kawasan Teluk Pulai, Jalan Yadi, Telok Gadong, Sungai Udang Klang.

Penghantaran diseluruh Malaysia atau di luar Malaysia adalah melalui Pos.

Nisha
FB: Simple_ healthy_life
Shaklee Independent Distributor ID 912861








No comments:

Post a Comment