Friday 2 May 2014

Shaklee Independent Distributor Klang

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Dah lama tak menceceh. Dah bersawang dah blog ni. Huhuhu.......

Hari ni dengan bangganya nak bgtau semua org yg saya ni adalah pengedar Shaklee untuk kawasan Klang dan yg sewaktu dengan nya. Nak saya COD ke Teluk Pulai ke, Teluk Gadong ke, Sungai Bertik ke, Tmn Melawis ke, Kg Delek ke, dan Sungai Sireh pun bleh. 

Kalau nk saya COD ke Pandamaran atau Chi Liung atau kawasan disekitarnya pun boleh jugak. Call je saya atau wassup je, inshaaAllah pengedar Shaklee Klang anda akn hantar smpi depan pintu rumah. Tapi, kalau ada saper2 nak dtg amik kat rumah saya di D'Anjung Teluk Pulai, lagi saya suka. Saya sangat mengalu alukan. 😄

Jika anda membeli dari saya, saya akan pastikan anda di guide cara makan supplement yang betul dan sentiasa di update dari masa kesemasa. Disamping itu, anda mungkin berpeluang untuk mendapatkan free eBook untuk setiap pembelian dari supplement dan pakej yang terpilih. eBook ini khas dari group Shaklee kami, Infinity Unlimited (IU). 

BEST SERVICE GUARANTEED dari pengedar Shaklee Klang.

Ok, untuk mendapatkan supplement Shaklee anda atau berminat untuk mengetahui kelebihan menjadi ahli Shaklee IU, cepat2 call/contact saya;


Qhairunisha (ID: 912861)
FB: Qhairunisha Mohd Khalid
✆: 012-5425600 (SMS dan Whatsapp pun boleh)
✉ : qhairunisha@gmail.com




Kalau anda mahu kan COD kwsn lain, boleh juga call/contact kawan2 saya.




Nor Baizura (ID: 1066445)
FB: Nurr Azzura
✆: 012-2560917  (SMS dan Whatsapp pun boleh)

Pengedar Shaklee Klang dan Shah Alam : Boleh hantar terus ke rumah di area: Meru, Setia Alam, Padang Jawa, Bukit Kemuning, Jalan Kebun







Noor Azreen (ID: 1091057)
FB: Azreen Masdor
✆: 012-2044420  (SMS dan Whatsapp pun boleh)

Pengedar Shaklee Klang : Boleh hantar terus ke rumah di area: Bandar Botanik dan Taman Sri Andalas








Diyana Muhamed (ID: 1105599)
FB: Dyana Muhamed
✆: 013-7648567  (SMS dan Whatsapp pun boleh)

Pengedar Shaklee Putrajaya. Boleh hantar terus ke rumah di kawasan Putrajaya.




Nisha
SID 912861

No comments:

Post a Comment