Saturday 11 June 2016

Energizing soy protein (ESP) Shaklee.


Energizing soy protein Shaklee atau ESP Shaklee ada banyak kelebihan. Yang lagi best boleh diambil oleh semua orang. Tak kira lah sedang mengandung ke, sedang dalam berpantang ke, sedang menyusukan anak ke, orang yang sedang diet nak kurus ke, orang yang sedang diet nak gemuk ke...... Semua pun boleh. Sebab nya ESP Shaklee ni dihasilkan dari "non-GMO" soya. Atau bahasa melayu nya, soya yang terhasil secara semulajadi tanpa diubah genetik nya.
Bekas nya kedap udara. Dah habis ESP ni, bekas nya boleh digunakan untuk isi makanan lain. Berbaloi kan......


Nah.....ini testimoi pengguna tegar ESP Shaklee. Diambil dengan konsisten insyaAllah memberikan hasil yang positif.

Perlu diingatkan, testimoni produk di atas adalah perkongsian dari pengalaman dan cadangan dari pengguna Shaklee. Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan. 

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee? Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

 Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.


Nisha 
Call/Whatsapp : 012-5425600 
Shaklee ID : 912861

No comments:

Post a Comment