Tuesday, 22 September 2015

Sustained release vita-C plus Shaklee yang saya suka.

Vitamin C yang saya sangat suka ialah Sustained Release Vita-C Shaklee. Ini adalah antara produk Shaklee terawal yang saya amalkan.


Sustained release vita-C plus Shaklee.


Antara kelebihan vitamin C Shaklee ni ialah ia di ekstrak dari sumber buah jagung. Sebab tu vitamin C Shaklee ni insyaAllah tak akan memudaratkan orang-orang yang ada masalah gastrik. 

Lagi satu, perasan tak ayat "sustained release" tu. Maksudnya, khasiatnya dilepaskan pada setiap kitaran jam untuk diserap oleh badan sepenuhnya. Tak adalah membazir.

Biasanya khasiat vitamin C yang lain akan dilepaskan sepenuhnya untuk diserap oleh badan. Jadi, badan akan serap apa yang perlu pada waktu tu je. Selebihnya akan dibuang oleh badan.


Sustained release vita-C plus Shaklee.


Alhamdulillah selepas amalkan vitamin C Shaklee ni, sangat jarang untuk saya demam selsema. Dan dah hampir 4 tahun, tak pernah kena demam panas. Syukur pada Allah sangat-sangat.

Dalam masa yang sama, kulit saya tak kusam macam dulu. Jerawat sangat segan-segan kat muka.

Best tau...orang perempuan ni bila bab cantik ni memang akan seronok lah kan. Hehehehe.....


Sustained release vita-C plus Shaklee.



Berminat tak nak cuba vitamin C Shaklee ni. Kalau berminat, boleh lah hubungi saya. Nak saya poskan pun boleh. Nak saya hantarkan ke rumah pun boleh. Kawasan untuk penghantaran di sekitar Klang (Teluk Gadong, Teluk Pulai, Sungai Udang, Kampung Delek, Jalan Yadi).



 Nisha
Shaklee ID : 912861