Wednesday, 1 April 2015

Masalah sembelit selepas bersalin.

Masalah sembelit selepas bersalin adalah perkara yang kerap berlaku kepada ibu-ibu dalam pantang. Ada yang sehingga berdarah-darah. Sehinggakan ada yang dah tak sanggup nak mengandung dan bersalin lagi. Sebab dah tak sanggup nak melalui sesi sembelit berdarah tu. Dah lah sakit waktu bersalin tak hilang lagi. Sakit luka akibat pembedahan atau koyak masih berdenyut lagi. Nak menanggung pulak sakit sembelit ni. Alahaii....besar betul pengorbanan seorang ibu untuk melahirkan seorang khalifah di muka bumi Allah ni yek.

Tapi jangan lah kerana dugaan di atas, ibu-ibu serik nak bersalin dah. InsyaAllah Shaklee ada penyelesaiannya. Set bersalin Shaklee ni sebenarnya bukan sahaja membantu untuk memperbaharui sel-sel badan, ia juga membantu menambah tenaga dan membantu untuk masalah sembelit. Tak percaya? Cuba tengok video di bawah ni.



Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit from iReach HD on Vimeo.


Dengan mengamalkan set berpantang Shaklee, insyaAllah bermacam masalah ketika di dalam waktu berpantang dapat diatasi. Lebih bertenaga, lebih sihat, lebih lincah, susu ibu lebih banyak, lebih cepat kurus dan sembelit pun boleh hilang tau.





















Berminat dengan produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya. 

























Nisha
012-5425600
SID : 912861