Tuesday 8 July 2014

Vivix Shaklee


Setelah sekian lama, baru hari ni datang mood nak ber blogging. Entry kali ni nak citer pasal Vivix Shaklee.

Apa yang best Vivix Shaklee ni.Selain rasa nya yang agak masam....hurrmmm......Vivix adalah anti oxidant yang sangat superb.4 jenis tumbuhan yang menjadi ramuan utama Vivix ni sebenarnya telah lama digunakan sebagai perubatan tradisional oleh orang2 dulu kala.Yeahhh....mungkin bukan orang2 di tanah Melayu tetapi di luar sana.huhuhuhu.......

Selain mengandungi anti oxidants, buah beri ini juga terkenal sebagai anti cancer.Macamana?
Buah beri ini akan menghasilkan "phenolic acids" yang membantu untuk menghentikan proses perkembangan sel2 kanser.

Buah beri ini juga telah digunakan oleh perubatan orang dulu2 sebagai anti keradangan terutamanya pada pesakit arthritis atau pun sakit2 sendi.

Anti oxidant yang ada di dalam Vivix ini telah terbukti berkesan dalam proses penyembuhan pesakit kencing manis yang teruk, resdung/sinus yang teruk sampai ke tahap kena operate, dan ada juga yang mengambil nya sebagai syrup awet muda......wow! Best tak?



 Di bawah ni saya letak kan juga beberapa testimoni dari pengguna2 Vivix......











Memang sangat banyak khasiat Vivix Shaklee ni. Pada sesiapa yang dah cuba mcm2,tapi tak serasi mungkin boleh cuba syrup ajaib ni. In shaa Allah.....




Untuk membeli, boleh hubungi saya whatssap/call : 0125425600

ATAU

Boleh juga dengan pergi ke link di bawah ini. Anda akan terus ke Shaklee website, pembelian secara online dan barang anda terus dipos ke rumah anda.

http://goo.gl/mBEL6P



Nisha
SID : 912861

No comments:

Post a Comment