Friday 29 November 2013

Diabetes/kencing manis vs Vivix Shaklee...

Assalamua'laikum dan salam sejahtera......

Diabetis atau biasanya di sebut sakit kencing manis. Adalah penyakit yang sangat popular di Malaysia. Sehinggakan kanak2 yang masih ber sekolah rendah pun ramai yang dapat penyakit ni. Ini mungkin disebabkan corak dan gaya hidup sekarang yang terlalu banyak fast food atau mungkin persekitaran kita yang tidak lagi mementingkan gaya hidup yang sihat.

Merbahaya ke penyakit ni? Merbahaya lah kan, kalau tak tak da lah smpi kerajaan menaik kan harga gula dgn alasan untuk mengurangkan pesakit diabetes di Malaysia. Hurrmmm....

Selain mengawal ur food daily intake, dengan Shaklee ada beberapa supplements yang boleh di ambil oleh pesakit diabetes untuk mengawal kandungan gula dalam darah, dan jika di ambil secara konsisten ia boleh mengawal diabetes dari menjadi teruk. Tapi, mesti ingat ia bukan lah boleh terus menyembuh kan tapi boleh mengawal keadaan.

Antara supplement yang paling mendapat perhatian pesakit2 diabetes/kencing manis yang kronik adalah Vivix Shaklee.


Ha.....ini lah dia rupa Vivix. Rasa nya agak masam sedikit (sebab ingredient utama nya adalah dari berries). Hanya perlu di ambil satu sudu kecil setiap pagi dan sebelum tidur. 

Di bawah adalah testimoni dari pesakit diabetes yang dah berjaya (dgn izin Allah) menurun kan paras gula dengan hanya mengambil Vivix.






Ok. Sampai di sini dulu untuk hari ni. Saya akan cuba dapat kan lagi testimoni2 dari consumer yang pernah mengambil Vivix untuk masalah diabetes.

Dalam masa yang sama, untuk entry yang akan datang, saya akan berkongsi pengalaman pesakit2 diabetes yang mengamalkan supplements yang lain dari Shaklee. Dan yang pasti, semestinya yang organics dari Shaklee.

Cash on delivery sekitar Sungai Udang Klang, Kampung Delek, Teluk Pulai, Sungai Bertih, Jalan Yadi, Sungai Sireh dan kawasan di sekitar nya.

No comments:

Post a Comment