Monday, 13 June 2016

Butang baju melayu - mutiara asli Sabah dan batu swarovski.




Hari ni perlu pos 4 kotak butang baju melayu ke Bangsar. Puan ni beli sampai 4 kotak terus. Alhamdulillah....

Untuk sesiapa yang masih lagi mencari butang baju melayu atau kerongsang atau hijab pin, masih boleh dapatkan dari saya segera. Sementara masih ada stok lagi ni. Kalau yang memerlukan untuk dipakai dipagi raya, perlu order sekarang. Sementara pejabat pos masih boleh buat penghantaran sebelum raya. Kalau lambat nanti nangis tepi bucu katil je lah pagi raya sebab tak dapat pakai butang yang cantik nih. Hehehehehe......

Terima kasih sebab membeli dengan saya. Saya jual dengan harga yang sekian ye......

Yang lain2 tu tak kan tengok2 aje. Jom beli dengan saya. Percuma kos penghantaran dengan pembelian 4 kotak ke atas untuk butang baju melayu.

Nak tengok gambar yang lain2, boleh klik link kat bawah ni ye.......






Dalam masa yang sama, kalau anda berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee, boleh lah menghubungi saya nombor di bawah ni.
Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan Sungai Udang Klang, Telok Gadong, Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.
 Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.


 Nisha.
Call/Whatsapp : 012-5425600.
Shaklee ID : 912861