Sunday, 15 December 2013

Pengalaman merawat sakit sendi yang berkesan.

Saya tak pernah mengalami masalah sendi. Dan saya mmg tak pernah lah try mkn AJHT ni. Tapi saya ada pengalaman menjual set sendi AJHT. 

Saya pernah jual pada 2 orang customer. Seorang tu wanita berumur dlm lingkungan 40-an dan yang seorang lagi tu dlm lingkungan 60-an.

Jom saya cerita pengalaman menjual AJHT ni pada wanita yang berumur dlm lingkungan 40-an ni. Cerita nya, suami kakak ni yang call. Dia memang terus minta nak beli AJHT untuk isteri dia. Kata nya dia dpt info pasal produk ni dari blog salah seorang SID. Nak cuba untuk isteri dia yang ada masalah sakit lutut. Ok, petang tu saya hantar ke rumah. Memang saya nampak kakak ni payah nk berjln dan tgn nya pun mcm payah nk digerak kan. So, saya advice amik sebiji pagi dan sebiji mlm sblm tido. Slps 3 hari, saya follow up ngan kakak tu. Dia kata makin teruk. Tgn susah nak digerak kan dan jari jemari bengkak. Saya call nutritionist Shaklee untuk dpt kan advice. Rupanya saya sepatut nya kena advice customer tu utk ambil omega guard sekali. Masalah tgn susah nk digerak kan dan jari jemari yg bengkak tu tanda healing crisis. Tindak balas dengan AJHT telah menyebabkan timbul masalah keradangan. Dengan mengambil Omega guard Shaklee boleh berfungsi sebagai anti keradangan. 

Pengalaman menjual pada mak cik yg berumur dlm 60-an plak, anak mak cik ni yang call bertanya. Dia sedang mencari produk yang boleh membantu menguat kan lutut emak dia yang bakal mengerjakan haji lagi 3 bln pada waktu itu. Saya ada advice untuk tambah omega guard dan saya pun ada explain pengalaman customer yg sblm ni. Tapi dia nk try dulu AJHT. Dan slps semggu, saya follow up mak cik ni semakin payah dan sakit nak ber jalan. So, kesimpulan yg saya buat, next time kalau nak suggest AJHT mesti sekali dengan Omega Guard.

Next, saya bagi emak saya try AJHT plak. Tapi, saya cuma advice emak saya untuk ambil  sebiji sehari sebelum tido. Dalam masa yang sama jugak, emak saya ada ambil GLA Shaklee, sebiji sehari setiap pagi. Dan alhamdulillah, emak saya tidak ada mengalami healing crisis dan lenguh2 lutut dia pun berkurang. Ini sebab GLA juga berfungsi sebagai anti radang untuk masalah sakit sendi.